انتخاب و سرانجام 

خرید لباس نه نمایانگر شخصیت و رفتار آن هاست . قبل از زبان ، این ظاهر و لباس ها هستند که افراد را به یکدیگر معرفی خواهند کرد . شما می توانید با داشتن علم در این زمینه رمز و رازهای لباس ها را بهتر شناسایی کرده تا همیشه بهترین انتخاب را داشته باشید.

خرید لباس نه و ارتباط آن با شخصیت رفتاری خانم ها

داشتن استایل اسپرت در خانم ها آن ها را با اعتماد به نفس تر می کند . از ین رو نه تنها روحیه مدیریت و رهبری خانم ها را بالا می برد بلکه باعث افزایش تمرکز ، دقت ، خوش بینی ، خونسردی و آرامش نیز می شود.

پوشیدن لباس ها و پیراهن های گل دار و چین دار با رنگ بندی های روشن که جمعا یک استایل نه را می سازد نشان دهنده احساسی بودن و دارای نگرش هنری ، زیبایی شناختی و همچنین متعلق به افراد متفکر و درون گراست.

اغلب خانم ها به دنبال خرید لباس نه ساده و آراسته هستند . آن ها را در اکثر مواقع ساده ، اما شیک و آراسته می بینید . این افراد بسیار خونگرم و مهربان هستند . با خانم های ساده پوش می توان به راحتی ارتباط برقرار کرد و به آن ها اعتماد داشت . این نوع افراد دارای شخصیت اجتماعی قوی هستند.

سبکی مخصوص خانم ها وجود دارد که با خواندن این پاراگراف حتما تصاویری از ن اطرافتان در ذهن شما شکل خواهد گرفت . نی جسور و جذاب ، اما مغرور ، دارای اعتماد به نفس فوق العاده ، هنرمند و خوش صحبت . این افراد لباس هایی می پوشند که باعث جذب مخاطبین می شود . لباس هایی با مدل ، رنگ و طرح های خاص و خیره کننده.

استایل روزانه و راحت مخصوص خانم هایی که بی خیال اما باانگیزه اند . آن ها بانوانی بسیار خلاق و متفکر هستند . لباس هایشان جدید و هیجان انگیز است . لباس ها و مانتوهایی با آستین مدل دار و توری با شلوارهای گشاد می پوشند . با لباس ها و اکسسوری ها ست هایی را خلق می کنند که حتی باورش را هم نمی کنید.

در مقابل خانم هایی هستند که که دارای اطلاعات بالا در زمینه مد و پوشاک ؛ آن ها لباس ها و استایل خود را در زمینه 

خرید لباس نه تغییر می دهند تا مطابق مد پیش بروند . این افراد مشاورهای بسیار خوبی برای اطرافیان در زمینه پوشاک هستند . بسیار خونگرم ، اجتماعی و باهوش هستند . مجلات مد و زیبایی هم چنین برنامه های تلویزیونی مرتبط با مد و فشن از جمله علاقه مندی آن هاست.

شناخت انواع استایل لباس در خرید لباس نه

  • بانویی که همیشه به دنبال مد روز است و از اخبار و تحولات در صنعت لباس آگاه است . و هر بار او را با تیپ متفاوت می بینیم یک دختر ترندی است . ظاهر جدید برای او همیشه جذاب بوده است . به این استایل ، استایل مد روز یا ترندی می گویند.
  • استایل کژوال سبکی عجیب و غریب است . این استایل ظاهری بسیار مدرن در عین سادگی دارد.
  • استایل وینتیچ یا قدیمی ، یکی از جذاب ترین استایل ها در میان خصوصا دختران جوان ، که از دهه ۵۰ میلادی الهام گرفته شده اند . طرح این لباس ها بیشتر گل گلی یا خال خالی و دارای رنگ های روشن است.
  • پوشیدن و استفاده از هر چیز عجیب و غریب ، مرموز ، رنگ های تند ، طرح های پیچیده و اکسسوری های خاص که هر کسی مانند آن ها را هم شاید ندیده باشد استایل عجیب اگزوتیک را نشان خواهد داد.
  • اگر در خرید لباس نه به سراغ لباس هایی نوستالژیک مانند شلوارهای جین کوتاه ، بلوزهای یقه اسکی ، کفش سفید ، طرح های چهارخانه و راه راه و زیورآلات آنتیک بروید حتما پیرو سبک رترو هستید.
  • الگوهای وحشی ، گلدوزی ها و طرح های نامتقارن که از هیچ نظمی پیروی نمی کنند مختص استایل ویبرانت هستند.
  • استایل الگانت با جزئیات زرق و برق دار خود را نشان می دهد . خانم هایی که علاقه زیادی به جزئیات و چیزهای پرزرق و برق دارند و همچنین دوست دارند همیشه مجلل در میهمانی ها حضور داشته باشند.
  • استایل بوهمیا الهام گرفته شده از تیپ کولی ها هستند . زنجیر ، طرح های چشمگیر و اشکال هندسی متعلق به این سبک بوده و دارای رنگ ها و طرح های بسیار شاد می باشند . اکثر بانوان هنرمند علاقه خاصی به این سبک نشان می دهند.
  • اکثر لباس های داخل کمد دختران جوان که طرفدار استایل دخترانه هستند ، دارای لباس های توری است . در خرید لباس نه ناخودآگاه سمت رنگ سفید و صورتی و طرح های گل و قلب و . کشیده می شوند.
  • اگر از جمله خانم هایی هستید که جنس لباس چرم و کشی در رنگ های مشکی و قرمز ، دستبندها و گردنبندهای زنجیری که چند دور پیچیده شده باشد ، شما را به طرز عجیبی جذب خود می کند ؛ حتما علاقه ای به سبک پانک دارید.
  • بانوان هنرمند یا هنردوست که به نوعی رابطه بسیار خوبی با هنر دارند علاقه مند به پوشیدن لباس هایی با سبک هنری هستند . با توجه به ذهن خلاق این افراد استایل منحصربفرد همیشه برای این دسته از افراد است تا متفاوت دیده شوند.
  • یک استایلی به نام استایل بیزینس ومن یا همان تیپ کاری و کارمندی وجود دارد ؛ مناسب خانم هایی که طرفدار و دارای موقعیت اجتماعی بالایی هستند . در خرید لباس نه خود بیشتر سراغ رنگ های خنثی ، مانتوشلوارهای ساده ، کیف و کفش های ست می روند.
  • این روزها استایل تام بوی به عبارتی لباس پوشیدن دختران به سبک پسران جوان زیاد دیده می شود . یک شلوار جین یا کتان همراه پیراهن های دکمه دار و یک کفش راحت و ساده به آن ها احساس راحتی می دهد.
  • استایل ورزشی مختص ورزشکاران و ورزش دوستان که اغلب با کوله ، کفش و لباس های ورزشی دیده می شوند . پر از انرژی و عاشق جنب و جوش هستند.

شما هم حتما در خرید لباس نه خود به سراغ برندها می روید!

تاثیرگذاری بالای یک برند می تواند حتی به امضای اصلی کشور سازنده آن تبدیل شود . مثلا با شنیدن واژه آدیداس یاد چه کشوری می افتید؟!!

برندهای ایتالیایی که نمایندگان فروشی در ایران دارند و به یکی از غول های تولید و صادرات پوشاک تبدیل شده اند عبارتند از : بولگاری ، پرادا ، گوچی ، دولچه ویتا ، ورساچه ، ولنتینو ، دولس اند گابانا ، فندی ، جورجیو آرمانی و کاپا .

برندهای آلمانی در زمینه پوشاک نه نیز حرف های زیادی برای گفتن دارند . برندهای معروف آلمانی را می توان با هوگوباس ، آدیداس ، پوما و اسکادا مثال زد.

فشن ترکیه به دلیل نزدیکی فرهنگی و همین طور جغرافیایی با ایران و برندهای معروف آن تاثیر زیادی روی سلیقه و رفتار مصرف کننده در خرید لباس نه در ایران گذاشته است . برندهایی مانند LCWAIKIKI ، KOTON ، PENTI ، ADL ، طرفداران زیادی دارند.

اما می رسیم به برندهای معروف ایرانی در لباس نه ایرانی . اخیرا اوضاع فشن در ایران تغییر کرده و طراحان لباس ایده های بکر خود را با توجه به شرایط کشورمان پیاده سازی کردند . برندهایی مانند فژه ، آرتمن ، آزالی ، تارزاده ، نوفاکس ، مریم نصیرزاده ، جئودی ، تن درست و پوش ما در ایران فعالیت می کنند.


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها