انتخاب و سرانجام
خرید لباس نه نمایانگر شخصیت و رفتار آن هاست . قبل از زبان ، این ظاهر و لباس ها هستند که افراد را به یکدیگر معرفی خواهند کرد . شما می توانید با داشتن علم در این زمینه رمز و رازهای لباس ها را بهتر شناسایی کرده تا همیشه بهترین انتخاب را داشته باشید.
داشتن استایل اسپرت در خانم ها آن ها را با اعتماد به نفس تر می کند . از ین رو نه تنها روحیه مدیریت و رهبری خانم ها را بالا می برد بلکه باعث افزایش تمرکز ، دقت ، خوش بینی ، خونسردی و آرامش نیز می شود.
پوشیدن لباس ها و پیراهن های گل دار و چین دار با رنگ بندی های روشن که جمعا یک استایل نه را می سازد نشان دهنده احساسی بودن و دارای نگرش هنری ، زیبایی شناختی و همچنین متعلق به افراد متفکر و درون گراست.
اغلب خانم ها به دنبال خرید لباس نه ساده و آراسته هستند . آن ها را در اکثر مواقع ساده ، اما شیک و آراسته می بینید . این افراد بسیار خونگرم و مهربان هستند . با خانم های ساده پوش می توان به راحتی ارتباط برقرار کرد و به آن ها اعتماد داشت . این نوع افراد دارای شخصیت اجتماعی قوی هستند.
سبکی مخصوص خانم ها وجود دارد که با خواندن این پاراگراف حتما تصاویری از ن اطرافتان در ذهن شما شکل خواهد گرفت . نی جسور و جذاب ، اما مغرور ، دارای اعتماد به نفس فوق العاده ، هنرمند و خوش صحبت . این افراد لباس هایی می پوشند که باعث جذب مخاطبین می شود . لباس هایی با مدل ، رنگ و طرح های خاص و خیره کننده.
استایل روزانه و راحت مخصوص خانم هایی که بی خیال اما باانگیزه اند . آن ها بانوانی بسیار خلاق و متفکر هستند . لباس هایشان جدید و هیجان انگیز است . لباس ها و مانتوهایی با آستین مدل دار و توری با شلوارهای گشاد می پوشند . با لباس ها و اکسسوری ها ست هایی را خلق می کنند که حتی باورش را هم نمی کنید.
در مقابل خانم هایی هستند که که دارای اطلاعات بالا در زمینه مد و پوشاک ؛ آن ها لباس ها و استایل خود را در زمینه
خرید لباس نه تغییر می دهند تا مطابق مد پیش بروند . این افراد مشاورهای بسیار خوبی برای اطرافیان در زمینه پوشاک هستند . بسیار خونگرم ، اجتماعی و باهوش هستند . مجلات مد و زیبایی هم چنین برنامه های تلویزیونی مرتبط با مد و فشن از جمله علاقه مندی آن هاست.
تاثیرگذاری بالای یک برند می تواند حتی به امضای اصلی کشور سازنده آن تبدیل شود . مثلا با شنیدن واژه آدیداس یاد چه کشوری می افتید؟!!
برندهای ایتالیایی که نمایندگان فروشی در ایران دارند و به یکی از غول های تولید و صادرات پوشاک تبدیل شده اند عبارتند از : بولگاری ، پرادا ، گوچی ، دولچه ویتا ، ورساچه ، ولنتینو ، دولس اند گابانا ، فندی ، جورجیو آرمانی و کاپا .
برندهای آلمانی در زمینه پوشاک نه نیز حرف های زیادی برای گفتن دارند . برندهای معروف آلمانی را می توان با هوگوباس ، آدیداس ، پوما و اسکادا مثال زد.
فشن ترکیه به دلیل نزدیکی فرهنگی و همین طور جغرافیایی با ایران و برندهای معروف آن تاثیر زیادی روی سلیقه و رفتار مصرف کننده در خرید لباس نه در ایران گذاشته است . برندهایی مانند LCWAIKIKI ، KOTON ، PENTI ، ADL ، طرفداران زیادی دارند.
اما می رسیم به برندهای معروف ایرانی در لباس نه ایرانی . اخیرا اوضاع فشن در ایران تغییر کرده و طراحان لباس ایده های بکر خود را با توجه به شرایط کشورمان پیاده سازی کردند . برندهایی مانند فژه ، آرتمن ، آزالی ، تارزاده ، نوفاکس ، مریم نصیرزاده ، جئودی ، تن درست و پوش ما در ایران فعالیت می کنند.
درباره این سایت